HMG marktleider in januari

Met een marktaandeel van 32,1 procent in de doelgroep Boodschappers 20-49 jaar is HMG in de maand januari marktleider. De publieke zenders volgen met 29,6 procent en de SBS groep met 24,8 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ook in de doelgroep 20-34 jaar staat HMG bovenaan met een marktaandeel van 34,6 procent. SBS komt uit op 26,9 procent en de publieke omroepen op 24,1 procent. HMG wint ook bij mannen 20-49 jaar met 29,5 procent. De publieken en SBS behalen respectievelijk 28,7 en 26,0 procent.

RTL 4 is de best bekeken zender met een gemiddelde van 19,8 procent in de doelgroep Boodschappers 20-49 jaar. Daarmee is volgens HMG januari 2004 de beste januarimaand sinds zes jaar. Successen werden er geboekt met Idols, Goede Tijden, Slechte Tijden, Baantjer en World Idol.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie