Inzendtermijn AMMA geopend

De inzendmodule om AMMA-cases in te sturen is vanaf nu geopend.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Via  is de inzendmodule bereikbaar. Er kan een account worden aangemaakt en vervolgens kunnen cases geüpload worden.

De AMMA Awards kennen in totaal 10 categorieën:
Beste Mediastrategie
Beste Creatieve gebruik van een medium
Beste Interactieve Mediastrategie
Beste Media-innovatie
Media-Exploitant van het jaar*
Media-adverteerder van het jaar
Mediabureau van het Jaar
Hans du Chatinier-prijs

Voor al deze categorieën kan uitsluitend online ingezonden worden.

Nieuw is het uitgangspunt dat media-exploitanten hun case moeten inzenden om in aanmerking te komen voor ‘Media-exploitant van het jaar’. Tot nu toe werd deze winnaar bepaald door de hoogste gemiddelde waardering uit een online enquête onder mediabureaus en adverteerders. De jury gaat de inzending beoordelen maar gaat ook gebruik maken van de resultaten van het online onderzoek.

Het YIM Mediatalent van het Jaar wordt bepaald in een workshop. De winnaar in de categorie Carl Lipp-prijs wordt bepaald via een online enquête.

De nominaties worden medio april bekendgemaakt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie