Lof Prijs voor Vakinformatie 2015 gaat naar Coachlink

De Lof-jury: 'Coachlink is een succesvolle innovatieve uitbouw van de eigen bestaande portfolio met voldoende mogelijkheden voor de toekomst.'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Coachlink is door de onafhankelijke Lof-jury tot winnaar 2015 uitgeroepen. Donderdagmiddag is tijdens het MVW Lof Nieuwjaarsevent in de Hermitage in Amsterdam de winnaar van de Lof Prijs voor Vakinformatie 2015 bekendgemaakt.  Aan de prijs  is een geldbedrag verbonden van 10 duizend euro.

Uit het juryrapport: ‘Coachlink is een succesvolle innovatieve uitbouw van de eigen bestaande portfolio met voldoende mogelijkheden voor de toekomst. Er wordt niet geïnnoveerd voor de markt uit, goed gestuurd op kosten en groei krijgt de aandacht en tijd die het nodig heeft. De jury heeft Coachlink tot winnaar van de LOF Prijs voor Vakinformatie 2015 uitgeroepen vanwege het ondernemerschap en het vakmanschap waar Coachlink het resultaat van is.’

Over de prijs
De Lof Prijs voor Vakinformatie is dé kwaliteitsprijs voor vakinformatie en wordt uitgereikt aan vakinformatieve en professionele media. De Lof Prijs voor Vakinformatie 2015 is een initiatief van de Stichting Lucas-Ooms Fonds en Media voor Vak en Wetenschap van het Nederlands Uitgeversverbond.

De Lof-jury voor Vakinformatie 2015
Alex Beishuizen, voorzitter van de jury, zelfstandig media-adviseur.
Rob Does, CEO van Ithaka Group, internationaal onderzoeksagent voor media en branding.
Derk Haank, bestuurslid Lucas-Ooms Fonds; CEO Springer Business + Science Media.
Joost Istha, directeur Zigt Mediabureau.
Nic Louis, bestuurslid Media voor Vak en Wetenschap; directeur BIM Media tot en met. 2014.
Astrid Prummel, editor in chief Adformatie.
Oscar Rouwendal, manager verkoop en marketing Edu’actief.

Kennismakingsvideo:

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie