Net5 in voetbalmaand goed bekeken

Net5 was volgens eigenaar SBS in de maand juni het alternatief voor het WK voetbal. In de doelgroep vrouwen 20-34 jaar was Net5 voor het eerst in haar bestaan de tweede zender van Nederland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Alleen RTL 4 was groter, terwijl voorheen ook tv-stations als Nederland 2 en SBS 6 in deze specifieke vrouwendoelgroep groter waren. De zender wist een gemiddeld marktaandeel van 8 procent in de doelgroep 20-49 jaar te behalen. Alleen in december 2001 was het gemiddelde marktaandeel ooit hoger, 8,1 procent. Net5 kwam met programma’s als 'I Love' en 'Trauma 24/7', series als 'Sex and the City', 'Ally McBeal', Strong Medicine, 'Buffy the Vampire Slayer', 'Fat Friends' en 'Charmed' en speelfilms als 'Nine Months', 'It Could Happen To You', 'Sleepless in Seattle, 'A Child too Many' en 'Disclosure'.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie