Nieuwe concurrent voor Cannes

Er komt een nieuw, international reclamefestival volgend jaar dat de concurrentie aangaat met het tot nog toe onaantastbare Cannes-festival.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De locatie van The Advertising Festival (TAF) wordt Disney’s congrescentrum in Parijs, de datum 2-7 september 2003.

Volgens de Britse organisatoren wordt het internationale festival voor reclame-uitingen ‘in alle typen media’ gekoppeld aan een serie congressen en een eveneens internationale vakbeurs op media/reclamegebied. Het uiterst ambitieuze TAF zou zijn ontsproten aan het brein van media-entrepreneur Carl Tooney. Deze wordt gesteund door een team mediaprofessionals, zoals Ron Raisey van Acorn Media en ex-directielid van Concord.

De prijsuitreiking wordt een black tie-affaire, zeggen de organisatoren, die hoofdkantoren hebben in Engeland (Margate, Kent) en Frankrijk (Parijs).

Zie voor meer informatie over The Advertising Festival in Parijs ook de website .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie