Premium

Online account KPN van Mindshare naar The Online Company

KPN Consumentenmarkt (Mobiel en Residential) en Hi (Mobiel) zijn met de online accounts per 1 mei klant geworden bij The Online Company.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voor 1 mei deed Mindshare de online ATL mediastrategie, planning en executie. Pas nu is bekend geworden dat KPN heeft besloten The Online Company daar voortaan voor in te zetten. The Online Company heeft recentelijk rond onder andere de KPN-campagnes ‘Begin Gemist’ en ‘Rijksmuseum’ de inzet van online media en de creatie verzorgd. 

Het is niet bekend of er een pitch aan de keuze vooraf is gegaan. Volgens woordvoerster Ellen van Heerwaarden van KPN werkte het concern al samen met The Online Company en &;is deze samenwerking nu geïntensiveerd voor online ATL mediastrategie, planning en executie&;.

Mindshare is verantwoordelijk voor de geïntegreerde mediastrategie van KPN, GroupM voor buying online en offline.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie