Siekerman advertentiebaas Opinie/cultuurcluster Weekbladpers

Ard Siekerman is onlangs benoemd tot hoofd advertentie-exploitatie van het Opinie/cultuurcluster van Weekbladpers Tijdschriften.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Siekerman, die daarmee feitelijk de opvolger is van Menno Boot, was al hoofd marketing, voor zowel lezers- als advertentiemarkten binnen dit cluster. Formeel bekleedt Siekerman nu de functie van manager sales & marketing. Edwin Rijken, die de advertentie-exploitatie na het vertrek van Boot ad interim leidde, blijft de verkoop aansturen, terwijl Siekerman de eindverantwoordelijkheid draagt. Het opinie/cultuur-cluster bestaat uit de bladen J/M, vakblad voor ouders, Psychologie Magazine, Opzij en Vrij Nederland.

De communicatieactiviteiten voor het opinie/cultuurcluster werden ondergebracht bij For Sale Amsterdam. Het bureau is verantwoordelijk voor de huidige advertentiecampagne in de vakbladen en ontwikkelt momenteel een dm-campagne.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie