SMS-dienstverlener CM Groep neemt KPN’s Callfactory over

Werkplekken en handelsnaam blijven behouden binnen CM.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Callfactory is van oudsher een echt bel- en IVR-bedrijf dat is ontstaan nadat tijdens het Henny Huismans Soundmixshow 6 miljoen kijkers telefonisch gingen stemmen en het landelijk telefoonnetwerk door overbelasting lam werd gelegd. Voor het moederbedrijf was het van belang om door het opzetten van een gespecialiseerde organisatie deze netwerk problemeen uit de weg te gaan. 

De overname van Callfactory is onderdeel van een consoliderende strategie binnen de Nederlandse, maar ook de Belgische, Franse en Britse mobile messagingmarkt. De basis voor die strategie werd in 2007 gelegd waarna 10 zowel Nederlandse als Belgische bedrijven aanhaakten bij of opgingen in CM. Zo ging het Belgische MobileWeb onlangs op in CM Telecom België.

Jeroen van Glabbeek (CEO van CM): &;De overname van Callfactory is een belangrijke stap voor CM. KPN Callfactory heeft een grote aantrekkingskracht op de mobiele markt en grote bedrijven. Callfactory is het eerste en tevens grootste bedrijf dat zich specialiseerde in telefoondiensten en IVR. Dat willen we weer terugbrengen naar Callfactory. Mede door de overname van Callfactory verwachten we een omzetgroei van 55 naar 66 miljoen euro dit jaar.&;

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie