Succesfactoren voor m-commerce

De drie key succesfactoren voor m-commerce zijn lokalisatie, personalisatie en nabijheid, aldus onderzoek van onderzoeksbureau Insites.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

M-commerce, dat wil zeggen alle commerciële transacties die via een mobiel netwerk plaatsvinden, kan zich alleen succesvol verder ontwikkelen als operators gebruik maken van de drie belangrijkste succesfactoren:Lokalisatie - dat wil zeggen de mogelijkheid om lokatie-specifieke informatie te verstrekken aan gebruikers. Daarvoor worden steeds betere technologieën ontwikkeld, zoals GPRS en UMTS.

Personalisatie - de online industrie heeft al laten zien hoe cruciaal het is om gebruikers gepersonaliseerde interfaces te bieden. Yahoo en AOL zijn daar duidelijke voorbeelden van.

Nabijheid - directe toegang tot informatie is ook een key succesfactor voor mobiele applicaties, aangezien de gebruiker zijn terminal altijd bij zich heeft.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie