VMBO-actie op muzieksite

Communicatiebureau Moodfactory is een jongerenactie gestart op de TMF-site. De prijsvraag dient als aanvulling op de VMBO campagne.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De maakt onderdeel uit van de nieuwe campagne, waarbij televisie, print en internet zijn ingezet. Doelstelling van de VMBO-campagne is de onbekendheid wegnemen over het karakter en de mogelijkheden van het VMBO (Voorbereidend Middelbaar Beroepsonderwijs), waarbij gericht wordt op een breed Nederlands publiek met de nadruk op jongeren.

De TMF actie is specifiek op de VMBO-leerlingen gericht, die hiermee online een laptop kunnen winnen. De actie loopt tot 15 mei. werkt verder voor bedrijven als Heineken, Agfa-Gevaert, Rabobank Nederland en het Ministerie van OCenW.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie