Week 12: kijktijd 190 minuten

De publieke omroepen behaalden in week 12 over de gehele dag gezamenlijk een gemiddeld marktaandeel van 35,7 procent. Gemiddeld werd er drie uur en tien minuten tv gekeken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De zenders van RTL Nederland behaalden in deze week een marktaandeel van 25,7 procent en de SBS zenders 14,9 procent. In het avondtijdvak behaalden de publieke omroepen een marktaandeel van 37,6 procent, de zenders van RTL Nederland 29,1 procent en de SBS zenders 17,8 procent. In week 12 bedroeg de gemiddelde kijktijd over de gehele dag 190 minuten.

De top 3 van bekeken programma’s bestaat uit respectievelijk het 8 uur journaal van zondag 25 maart (Nederland 1), The Voice Kids (RTL4) en Studio Sport Eredivisie (Nederland 1)
bron: SKO

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie