WPP vergroot belang in moeder CIA

WPP, ‘s werelds grootste communicatiegroep met MindShare als mediabureaunetwerk, heeft zijn belang in Tempus, het moederbedrijf van mediabureauconcurrent CIA, vergroot.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Volgens Campaign heeft WPP zijn belang in Tempus verhoogt van iets meer dan 17 procent tot 18.4 procent. Onduidelijk is nog steeds of Sir Martin Sorrell het belang ziet als een belegging of dat hij snode plannen heeft voor de toekomst. Hij geeft geen commentaar. Chris Ingram, chairman van Tempus: “Het feit dat Sorrell investeert in ons in plaats van in zijn eigen netwerk zeg nogal wat. Op z’n minst herkent hij wat voor een waarde wij vertegenwoordigen.”

In 1999 vertelde Sorrell in een interview in Campaign: “We willen de beste mediaplanning en -buyingorganisatie ter wereld bouwen en op lange termijn zou CIA daarvan onderdeel kunnen uitmaken.”

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie