Alders naar MTV Networks

Patrick Alders (30) wordt de nieuwe head of strategy & consumer insight bij MTV Networks Benelux.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Alders, nu werkzaam als creative strategy director bij Universal Media, wordt bij MTV Networks verantwoordelijk voor strategie, onderzoek en marketing services. Hij gaat leidinggeven aan een team van vier mensen. MTV Networks wil haar leidende positie in de jongeren- en kidsmarkt verder verstevigen. Directeur MTV Networks, Dan Ligtvoet: 'Patrick is zeer goed thuis in muziek, film en de jongerenmarketing en heeft zich bovenal bewezen als creatief adviseur van vele adverteerders. Hij is precies de schakel die we zochten om onze kennis van de kids- en jongerenmarkt in tastbare proposities te vertalen voor onze klanten en prospects.’ Alders gaat nauw samenwerken met director content & marketing Joris van Heukelom en commercial director Arthur Hoogendijk. Patrick Alders werkte ruim zes jaar voor Universal Media op accounts als Coca-Cola, Bacardi, Martini en Buena Vista International/Disney.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie