Campagne van de dag: Bad boy Andy van der Meijde voor Puro koffie

Wilde voetbalboy Andy van der Meijde komt tot inkeer en zet zich in voor fairtrade koffiemerk Puro: op geitenwollen sokken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Nederlanders willen in toenemende mate natuurvriendelijk geproduceerde, fairtrade koffie drinken, zegt natuurlijkvriendelijk en fairtrade koffiemerk Puro.

Met gevoel voor zelfspot wist het verantwoordelijke merk Andy van der Meijde aan zich te binden. In het persbericht staat dat Van der Meijde bekend staat om zijn uitbundige levensstijl, een eufemisme voor &;alles doen wat god verboden heeft&;. In de commercial is Van der Meijde 180 graden om. Hij leest de Happinez op geitenwollen sokken, knuffelt mensen en bomen, verzorgt zijn planten met een nagelschaartje en bereidt een perfect kopje koffie. Puro koffie.


Natuurmonumenten
Onderdeel van de campagne van Puro Koffie, is een samenwerking met Natuurmonumenten, dat voor elke nieuwe klant van Puro koffie een boom plant. Wim Niemeyer, boswachter van Natuurmonumenten, is blij met de samenwerking. &;Puro Koffie levert een concrete bijdrage aan een groenere en duurzamere wereld. De nieuw geplante bomen zijn daar een tastbaar bewijs van.&; Het doel is om 2000 nieuwe bomen te planten.

Van der Meijde, die ook als barista aan de slag gaat voor Puro koffie (onder meer op de Horecava), moet meehelpen om dat doel te bereiken. 

Credits
Creative: Patrick Dorrestein en Ingo Mettes  
Regie: Tim Swager
Productie: Amstelworks BV

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie