Coca-Cola, KLM, Volkskrant en Blendle bij nominaties Voodoo Marketing Award 2015

Welk merk zet de meest voodoo-achtige activiteit in voor de marketing van zijn product?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Ronald Voorn en Jan Dijkgraaf maakten op tijdens de lancering van hun boek Voodoo Marketing de nominaties bekend voor de Voodoo Marketing Award 2015. 

In het kader van de discussie welke marketingmethodes fair zijn en welke niet, hebben de schrijvers een ‘prijs’ ingesteld voor het merk dat de meest voodoo-achtige activiteit inzet voor de marketing van merk of product.

De genomineerden zijn: Coca-Cola en Pepsi, KLM, Staples, BCC, Visual DNA, Booking.com, de Volkskrant, Albert Heijn vruchtensap, Blendle, LinkedIn, Google en MotiveMatrix.

Consumenten, maar ook marketingprofessionals, kunnen stemmen op . De &;winnaar&; wordt op donderdag 22 oktober bekendgemaakt.

Meer over het boek Voodoo Marketing.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie