'Don’t Stop Me Now' van Queen en Johnny de Mol in nieuwe UPC-commercial

De multimediale campagne, ontwikkeld door JWT Amsterdam, dient over te brengen dat je bij UPC voortaan overal live televisie kan kijken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

JWT Amsterdam heeft voor de nieuwe dienst van UPC een multimediale campagne ontwikkeld: TVC, radio, online, OOH en DM. De boodschap: &;Vanaf nu kun je bij UPC voortaan . Zowel binnenshuis als buitenshuis, op je smartphone, tablet of laptop. Gewoon via 3G en via 4G.&; De commercial, met Johnny de Mol in de hoofdrol, werd afgelopen vrijdag voor het eerst uitgezonden.

Brigitte Verweij, manager marketing communications bij UPC zegt over de nieuwe dienst: &;Met deze dienst ontwikkelt UPC zich razendsnel. Ooit begonnen als aanbieder die thuis TV, internet en bellen verzorgt, hebben we nu niet alleen snel internetten buiten via WifiSpots geintroduceerd, maar zijn we de eerste die het ook mogelijk maakt dat je binnen, buiten, echt overal, tv kunt kijken. En zetten hiermee nu echt de grote stap naar buiten!&;

 

Credits UPC
Bureau: JWT Amsterdam
Creatie: John Vonk & Jeena van der Heul
Creatieve Directie: Bert Kerkhof & Ivar van den Hove
Business Director: Edgar Molenaars
Strategie: Jan Bouts
Concept Producers: Lisa Mérelle & Martijn Pots
Screen Producers: Lotte de Rooij & Stephanie Ruitenbeek
Print Producers: Michael Leguijt & Chariva Geurts

Productiemaatschappij: Bäst
Regisseur: Diederik Spaargaren
DOP: Gabor Deak
Editor: Martin Heijgelaar
Geluid: The Ambassadors
Online / VFX: The Ambassadors
Productie Online: TamTam
Media Bureau: Carat

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie