FutureBrand en Total Identity in de prijzen

FutureBrand heeft begin juni twee prijzen gewonnen tijdens de 'PDA Golden Mermaid' design awards. Total Identity ging in Duitsland met drie dot awards naar huis.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

FutureBrand won één Golden Mermaid en de prijs voor het beste overall design, ging naar FutureBrand voor de verpakkingen van Albert Heijn Tandpasta. Daarnaast ontving FutureBrand een 'Silver Mermaid' in de categorie non-food packaging voor de verpakkingen van A. Vogel van Biohorma. De PDA Golden Mermaid design awards, een initiatief van de Pan-European Design Association (PDA), zijn dit jaar voor het eerst uitgereikt om de kwaliteit van de leden van de PDA kenbaar te maken en deze te stimuleren.

Bij de jaarlijks toekenning van de red dot designprijzen door het Design Zentrum Nordrhein Westfalen won Total Identity 3 red dot awards in de categorie communication design. De eerste voor het corporate identity programma voor Royal van Zanten (Surprising nature ), de tweede red dot was voor de revitalisering van de huisstijl voor het Ministerie van Sociale Zaken en Werkgelegenheid en de derde voor de studentenwerving voor advocatenkantoor SchutGrosheide. In totaal deden er 1101 bureaus mee uit 18 landen, die samen goed waren voor 2686 inzendingen. De officiële prijsuitreiking vindt plaats op 15 november.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie