HMG-zenders in eerste halfjaar op 31,4 procent

De Holland Media Groep (HMG) heeft met haar zenders RTL 4, RTL 5 en Yorin over de eerste zes maanden van 2004 een zenderaandeel van 31,4 procent in de doelgroep boodschappers 20-49 jaar bereikt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In dezelfde periode vorig jaar was dit 31,6 procent. Het betekent dat HMG niet veel heeft moeten inleveren, ondanks het EK voetbal. RTL 4 haalde in het eerste halfjaar van 2004 een zenderaandeel van 19,6 procent bij de boodschappers, 0,1 procent hoger dan dezelfde periode in 2003. RTL 5 kwam in de doelgroep mannen 20‒49 uit op een zenderaandeel van 5,6 procent. Vorig jaar lag dit percentage dankzij de Formule 1-uitzendingen op 6,3 procent.

In haar doelgroep 20-34 jaar kwam Yorin na de eerste zes maanden uit op een zenderaandeel van 8,7 procent. Vorig jaar was dat 9,1 procent.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie