Imago-campagne voor jonge Antillianen

Volgens bankier Gregory Elias is het nodig te laten zien dat er ook positieve zaken valt te melden over jonge Antillianen. Elias, directeur van Mees Pierson op Curaçao, plaatste daartoe zaterdag paginagrote advertenties in De Telegraaf en in een reeks regionale dagbladen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De advertentie heeft als onderschrift 'Antilliaanse jongeren mogen er zijn'. "Wij, Antilliaansejongeren, balen ervan dat onze prestaties overschaduwd worden door ontoelaatbaar gedrag vaneen klein deel van onze landgenoten', aldus de begeleidende tekst. "De meeste Antilliaansejongeren werken wél op een goede manier aan hun toekomst. Zo zijn er in Nederland méér dantienduizend Antillianen werkzaam in de gezondheidssector'.

De imago-campagne is volgens Elias in De Telegraaf een privé-actie, waar zijn werkgever nietsmee te maken heeft. De Antilliaanse stichting Bon Intention (goede bedoeling) draait op voor dekosten. Die bedragen tienduizenden euro's. (ANP)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie