Imago grootste drijfveer e-commerce

De meeste Duitse en Britse bedrijven die ook via internet handel willen drijven, doet dat vooral om een modern en vooruitstrevend imago te krijgen. Dat blijkt uit een onderzoek in opdracht van de Britse telecomgroep BT Ignite.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

E-commerce zou slechts voor een handvol bedrijven echt winstgevend en kostenbesparend zijn. Veel organisaties willen zo snel mogelijk meedoen met de e-commerce-rage, zonder dat ze goed beseffen wat ze nu precies willen bereiken. Slechts de helft van de ondervraagde ondernemingen heeft een degelijke strategie uitgewerkt alvorens aan het e-commerce-avontuur te beginnen.

Het blijft onduidelijk of die strategieën erg doeltreffend zijn, want maar 30% van de ondervraagde Britse bedrijven en 39% van de Duitse firma's vindt dat internethandel echt kostenbesparend werkt. (bron: T-Zine)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie