Premium

Joe Public bedenkt 'Zachte aanpak' voor zoetmerk Lonka

Maandag wordt de nieuwe commercial van Lonka - over het principe van de zachte aanpak - voor het eerst uitgezonden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Lilly werkt bij Lonka en vertelt hoe ze bij Lonka al bijna 100 jaar nogal van de zachte aanpak zijn. Dat resulteert in heerlijke zachte lekkernijen zoals de bekende Fudge Caramel, Sinas Snippers en Soft Nougat. Maar ook in een zachte manier van samenwerken. Totdat iemand daar de draak mee steekt, want dan kunnen ze bij Lonka keihard zijn.

;ZACHTE AANPAK&;

Credits
Klant: Lonka
Bureau: Joe Public Take-Away Advertising
Verantwoordelijk bij klant: Aimé de Bock, Annette Visser, Patricia Scheggetman, Robert Mulder
Creatie: Antoine Houtsma, Bart Oostindie
Strategie: Jeroen van Eck
Account: Jolies van Rijn
Regiseur: Coen Stroeve
Producer bureau: Denise Willigers
Productiemaatschappij: Holy Fools
Producer: Sanne Rosinga, Collin Maas
Postproductie: The Ambassadors

Geluidsstudio: The Ambassadors

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie