Nauta commercieel directeur TNS Nipo

Bij marktonderzoekbureau TNS Nipo is Bart Nauta (45) als commercieel directeur toegetreden tot de directie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Eerder was Nauta daar directeur van de sector Business & Finance. Hij draagt deze functie over aan Reg van Steen (50), een nieuwkomer in de organisatie. Van Steen was Client Service Group Director bij Millward Brown.

Nauta gaat als commercieel directeur opereren naast Edward Hermans (algemeen directeur) en Henk Hoogeveen (directeur Operations). In zijn nieuwe rol wil hij vooral nadruk leggen op vernieuwing en innovatie bij het .

Nauta: 'Marktonderzoek wordt nog teveel geassocieerd met traditioneel enquêteonderzoek. Ik wil meer dialoog en interactie met onze respondenten. Er valt nog zoveel meer waardevolle informatie naar boven te halen dan met de klassieke vragenlijst. En dat is toch het uiteindelijke doel: gedrag niet alleen achteraf kunnen verklaren, maar ook een gefundeerde en betrouwbare verwachting kunnen uitspreken over toekomstig gedrag. Dat is wat onze klant wil en wat wij hem meer en meer leveren.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie