Nieuwe structuur VNU Marketing Informatie

VNU heeft een nieuwe organisatiestructuur in haar grootste businessgroep Marketing Informatie.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Daarmee wil de uitgever voldoen aan de toenemende klanteneisen en een ‘groeiplatform’ creëren. De herstructurering betekent dat er een nieuwe unit komt. VNU Advisory Services, dat klantenoplossingen moet creëren. Onder de unit vallen ook VNU's Spectra Marketing Systems, BASES, Market Decisions en Claritas USA.

Ook wordt er een nieuwe wereldwijde ceo voor ACNielsen aangewezen. Steven M. Schmidt, nu nog president van VNU Marketing Information in Amerika gaat ACNielsen leiden en wordt daarnaast executive vice president van VNU Marketing Information. Hij rapporteert aan VNU-bestuursvoorzitter Rob van den Bergh, die nu ook VNU Marketing Information leidt. Frank Martell, nu nog ceo van VNU Marketing Information, Azië Pacific, wordt coo bij ACNielsen en senior vice president van VNU Marketing Information. Hij rapporteert aan Schmidt. Brian Chadbourne, nu president VNU Marketing Information, Europa, gaat de nieuwe unit VNU Advisory Services leiden en wordt executive vice president van VNU Marketing Information, rapporterend aan Van den Bergh.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie