Puma wil topmerk worden

Puma praat met reclamebureaus als onderdeel van een strategie om in 2006 één van de grootste sport lifestylemerken te zijn.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Inmiddels is er een ronde gemaakt langs diverse bureaus. Het is nog niet duidelijk of Puma zich gaat richten op traditionele advertising of andere communicatievormen zoekt. Hoewel Puma het zesde sportmerk ter wereld is, staan Nike en Adidas in merkbekendheid nog een straatlengte voor. Het merk gaat in ieder geval het komende EK voetbal in Portugal (2004) benutten voor extra aandacht.

Puma zakte half jaren tachtig weg, maar maakt sinds 1993 een kleine revival door. Dat moet volgens de Duitse eigenaren nu dus groeien naar een toppositie, schrijft BrandRepublic. Met welke bureaus wordt gepraat en in welk land, is niet bekend.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie