Premium

Schattige kinderen verrassen alleenstaande moeder in Hollandsnieuwe-kerstfilm

De telecomprovider wil met de campagne 'hollandskanjers' het alledaagse bijzonder maken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne werd ontwikkeld door content agency .

Volgens  staan we er niet altijd bij stil hoe bijzonder sommige alledaagse dingen zijn die we voor elkaar doen. Daarom lanceert de telecomprovider het initiatief , waarmee ze &;bijzondere&; Nederlanders willen verrassen met een bijzondere ervaring. 

Hollandskanjers maakt onderdeel uit van de , die in het teken staat van blije verrassingen. 

Het initiatief wordt gelanceerd met een kerstfilm, dat het verhaal vertelt van de alleenstaande moeder Naomi Aaslund, die sinds een paar jaar met haar kinderen Bo, Fedde en Noekie leeft in een yurt op het platteland in Abcoude. De kinderen regelden als verrassing - naast de nodige kerstversiering - een professionele chef-kok voor een surprise kerstdiner.

&;We zetten graag een stapje extra voor onze klanten om hen te belonen voor het vertrouwen dat ze ons geven&;, aldus , manager van Hollandsnieuwe. &;Vandaar dat wij de allergrootste fan zijn van Nederlanders die hetzelfde in het leven staan. Het zijn stuk voor stuk kanjers die op hun manier dagelijks het verschil maken. Zij verdienen het om verrast te worden.&;

Op de kunnen Nederlanders vanaf begin 2016 hun eigen hollandskanjer opgeven voor een bijzondere ervaring.

De film is sinds 18 december online te bekijken.

Credits
Strategie en creatie hollandskanjers: Anyone
Regie en productie korte film: CZAR
PR: Het PR Bureau

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie