Starcom Nederland wint Bronze Festival of Media Award

Starcom Nederland heeft gisteravond in Rome een Bronze Festival of Media Award gewonnen in de categorie Best Launch Campaign voor de introductie van de Samsung Galaxy S4.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Starcom was daarmee de enige Nederlandse winnaar van een award. Het bureau was twee keer genomineerd voor de campagne &;Two kings of The Netherlands&; voor Samsung. Naast de categorie best launch campaign – waarin Starcom dus brons won – was er ook nog een nominatie in Best Digitally Integrated.

De Samsung-campagne kwam tot stand in samenwerking met Saatchi & Saatchi | Leo Burnett.

Starcom MediaVest Group Network of the Year
Daarnaast werd Starcom MediaVest Group opnieuw Network of the Year. Vorig jaar won Starcom die prijs ook al. De afgelopen jaren werd het bureaunetwerk vier van de zes keer tot Network of the Year uitgeroepen.

De andere Nederlandse nominatie, van Xaxis en adverteerder Activision, in de categorie Best Use of Technology, viel niet in de prijzen.

Het was dit jaar in Rome op 6, 7 en 8 april.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie