STER en Unilever sluiten televisiecontract voor drie jaar

Ster en Unilver gaan een samenwerking aan voor de jaren 2001 tot en met 2003. Unilever gaat in die periode voor tenminste 200 miljoen gulden reclamezendtijd afnemen. Een driejarige overeenkomst is uniek in de televisiemarkt, waar contracten meestal niet langer dan een jaar lopen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Algemeen directeur Julius Minnaar van de STER: ‘Unilever is sinds jaar en dag één van onze grootste en meest innovatieve televisieadverteerders. Wij zijn zeer tevreden met deze overeenkomst. Unilever spreekt hiermee voor de komende jaren vertrouwen uit in de publieke omroep en de STER.’

Communication Channel Director Harry Dekker van Unilever: ‘Unilever werkt al meer dan 30 jaar samen met de STER en de publieke omroep. Het wederzijds vertrouwen is groot en dat willen we bezegelen met een meerjarig contract. Bovendien spelen factoren als de stabiliteit van de publieke omroep op langere termijn en efficiencyoverwegingen een grote rol in de totstandkoming van deze overeenkomst.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie