Stir bespreekt b-to-b variant

Stir, de Stichting Internet Reclame, bespreekt vandaag met een aantal grote uitgevers een nieuwe variant van het online bereiksonderzoek. De nieuwe variant zou de online business-to-business-markt in kaart moeten brengen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Volgens Stir-voorzitter Peter Wiegman heeft Intomart onderzoek gedaan naar hoe zo’n online b-2-b panel eruit zou moeten zien. De resultaten daarvan worden vandaag gepresenteerd, zegt hij tegen Emerce.

Onder meer Reed Business Information en VNU Business Publications zijn bij de presentatie aanwezig. Volgens Peter de Jong, business development manager bij Reed Business Information bevinden de gesprekken zich in ‘vergevorderd stadium’.

Wiegman wil deze keer vooraf garanties. ‘Bij het consumentenbereiksonderzoek hebben de founding fathers, Adlink, Ilse media, IP iMedia, Lycos, MSN, Tiscali, Wanadoo en WebAds, een risico gernomen. Maar deze keer wil ik eerst het budget rond hebben voordat we starten.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie