Vincent Sieben uitgeroepen tot Dutch Marketing Talent 2015

Het eerste 'Dutch Marketing Talent' laat daarmee Lisette Palthe (NUON), Petra Bremer (ING) en Menno Zevenbergen (BlueMango) achter zich.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vincent Sieben ontving de prijs tijdens de . De  Marketeer onderscheidde zich met een sterke case in een sector waar marketing nog niet de positie heeft zoals in veel andere sectoren. De jury ziet zijn werk als belangrijk voor Grontmij, maar erkent hem daarnaast als een aanjager van het marketingdenken in de grond-, weg- en waterbouw. Naast de kroning van Sieben werden nog zeven andere Young Marketeers beloond voor hun inzet met een plaats in het . De &;Dutch Marketing Talent Award&; is een initiatief van NIMA, AdfoGroep en het MEC (Marketing Executive Center) met ondersteuning van Aegon. De jury bestaat uit Marc Lamers (WUR), Jos van Haastrecht (DSM), Erik Hoogenhout (VanDoorne) en Johan van der Zanden (ING Nederland).

Juryvoorzitter Marc Lamers: &;Uiteindelijk lagen er dertien cases op de jurytafel, waarbij in de eerste plaats de inzet en het enthousiasme van de kandidaten opvielen. Velen hadden écht veel werk besteed aan hun inzending. Toch waren de verschillen groot. Helaas vielen sommige kandidaten meteen af en staken anderen met kop en schouders er bovenuit. Vincent was voor ons meteen één van de koplopers. Niet alleen omdat hij een erg goede case heeft ingeleverd, maar ook door zijn - nu al - aanzienlijke inzet voor het marketingvak. Naast zijn werkzaamheden weet Sieben tijd te maken voor het voorzitterschap van de NIMA Young Professionals, wat hem het totaalplaatje geeft van de absolute winnaar.&;

&;Meer gebundelde kracht in het marketingvak&;
Voor Dutch Marketing Talent zijn NIMA, AdfoGroep en het MEC een intensieve samenwerking aangegaan. MEC-voorzitter Joris van Zoelen: &;De samenwerking tussen NIMA en het MEC is bijzonder. Ten dele vervullen we voor ervaren marketing professionals een vergelijkbare functie in de markt en ook op het gebied van de support aan jonge talenten doen we een aantal dingen hetzelfde. We hebben deze &;verse&; award samen opgepakt en zullen ook bij het stimuleren van talent betrokken blijven. Een mooie en belangrijke stap die bijdraagt aan meer gebundelde kracht in het marketingvak.&;

MEC Merkmeesters Programma
Naast Sieben krijgen zeven marketingtalenten een plaats aangeboden in het MEC Merkmeesters Programma. Dit programma biedt hen een jaar de kans om begeleid te worden door een CMO uit een andere dan de eigen sector. Tijdens het programma krijgen ze op verschillende manieren ondersteuning in de persoonlijke vakontwikkeling en ook de kans om te publiceren. Behalve Sieben, dingen alle deelnemers aan het MEC Merkmeesters Programma in 2016 weer mee naar de titel Dutch Marketing Talent. Het NIMA heeft een deels vergelijkbaar programma: NIMA Carrière Booster. Deelnemers aan dat programma - die ook een plek bij MEC Merkmeesters hebben verdiend - blijven sowieso in het NIMA Programma en kunnen er voor kiezen aanvullende activiteiten in het MEC Merkmeesters Programma te volgen. Het MEC Merkmeesters Programma wordt ondersteund door SchaalX.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie