Premium

Wehkamp.nl naar Vizeum

Na een uitvoerige bureau-oriëntatie heeft wehkamp.nl besloten de mediabelangen onder te brengen bij Vizeum.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Wehkamp.nl keert na vijf jaar terug bij het mediabureau uit het Dentsu Aegis netwerk. Marketing- en mediastrategiebureau 3MO begeleidde de bureau-oriëntatie. Het online warenhuis is begin dit jaar begonnen met een nieuwe campagne. Wehkamp claimt dat deze campagne in de eerste zes maanden een omzetgroei opleverde van negen procent versus vorig jaar.

Het account is afkomstig van M2Media, dat naar verluidt wel was uitgenodigd om het account te verdedigen. Wehkamp.nl wil in samenwerking met Vizeum met een geïntegreerde media-aanpak de leidende positie versterken en verdere groei bewerkstelligen.

Maurine Alma, brand director wehkamp.nl): ‘We hebben om meerdere redenen voor Vizeum gekozen. In de eerste plaats om de goede combinatie van strategisch en praktisch denkvermogen in combinatie met het gedegen gebruik van zowel industry tools als eigen tools. Daarnaast heeft Vizeum veel relevante ervaring met andere (online) retailers en is er een goede klik tussen beide teams.’

Roland Teerenstra (Managing Director Vizeum): ‘Het feit dat een belangrijke e-commerce partij als wehkamp.nl voor ons kiest, bewijst dat ons geïntegreerde productaanbod klopt. Het gaat om het kunnen volgen van de totale customer journey en daadwerkelijk in kunnen spelen op de momenten dat het relevant is.’

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie