Big Brother zoekt merken die durven

Big Brother is terug! En dit seizoen impactvoller dan ooit tevoren.

Big Brother is terug! En dit seizoen impactvoller dan ooit tevoren.

Na een succesvol seizoen blijft Big Brother ook in het nieuwe jaar weer continu verrassen. Dit jaar wordt ‘t zwaarder, spannender en onvoorspelbaarder in het Big Brother huis. De kijker krijgt nog meer invloed dan vorig seizoen. Nieuw zijn de themaweken en de manier waarop de bewoners hun boodschappen kunnen doen.

Big Brother is watching you

In januari start Big Brother met de kick-off bij RTL 4 en met een dagelijkse uitzending bij RTL5. Big Brother stelt haar bewoners op de proef met spellen en uitdagingen; niets is wat het lijkt... Met de wekelijks liveshow, gepresenteerd door Geraldine Kemper en Peter van de Veire en de 24/7 livestream op Videoland is Big Brother continu aanwezig; Big Brother is watching you, daar wil je jouw merk toch hebben?

Kijken van begin tot eind

Het afgelopen seizoen heeft met gemiddeld 505.000 kijkers (6+) en een netto bereik van 8,1 miljoen laten zien dat Big Brother een succes is. Onderzoek laat zien dat het programma goed wordt beoordeeld en gemiddeld een 7,7 als rapportcijfer krijgt. De kijkers vormen een trouwe fanbase. Big Brother is een programma dat je graag volgt, waar je echt voor gaat zitten en kijkt van begin tot eind. Sponsoruitingen worden goed beoordeeld en herkend.

Durf jij het aan?

Ad Alliance heeft als hét video powerhouse van Nederland alles in huis om rondom Big Brother een sterke media- of campagnestrategie op te tuigen, waarbij jóuw doelstellingen altijd ons uitgangspunt zijn. Iedere samenwerking is maatwerk. Durf jij de samenwerking met Big Brother aan te gaan en zien we jouw merk binnenkort in het Big Brother winkelschap? Daag ons uit met je briefing!

Mail jouw briefing naar briefing@adalliance.nl en we nemen contact met je op!

Plaats als eerste een reactie