Het is Motorola’s eerste sponsordeal met MTV Europe. De launch van de nieuwe gsm is in augustus. De campagne staat centraal bij het programma Isle of MTV Club Tour, het dance event dat elf steden aandoet en dat eind volgende maand begint. Er komen ook pan-Europese commercials gemaakt door Ogilvy & Mather Worldwide, Parijs. De campagne is onderdeel van onze drie jaar geleden ingezette jongerenstrategie’, zegt Elena Panizza, Motorola’s Europese consumer communications director tegen Adage. ‘ Motorola werd meer gezien als een professioneel gebruiksvoorwerp dan als een lifestyleproduct. Daardoor hebben we flink wat marktaandeel verloren.’ De Motorola C330 is het antwoord daarop. Op het toestel zit onder meer text-messaging en er zijn download-mogelijkheden.
Motorola sluit campagnedeal met MTV
Motorola wil zich meer op de jeugd gaan richten en is daarom met MTV Networks Europe een overeenkomst aangegaan voor een reclamecampagne en…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu