De Media Maatschap achter Mediawijzer

Willem Jan Nouwens van De Media Maatschap bevestigt dat het mediabureau achter ‘De Mediawijzer’ zit.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

is een stemwijzer-achtige tool die in alle gevallen naar mediabureau De Mediamaatschap leidt. Het was dan ook aannemelijk dat De Media Maatschap erachter zou zitten. Vandaag werd dat bevestigd door Willen Jan Nouwens van het bureau.

Nouwens zegt dat 2009 voor De Media Maatschap een moeilijk jaar was, na het overlijden van oprichter en maat Jaap van Huis eind 2008. ‘Het is een jaar van afscheid nemen geweest.’ Dit jaar wil het bureau de draad weer oppakken en het motto ‘Korte lijnen. Voor lange relaties.’ weer actiever gaan uitdragen. ‘We wilden weer leuke dingen gaan doen.’

Nouwens zegt dat het bouwen van de Mediawijzer ‘heel kostbaar’ was, maar hij is positief over de resultaten tot nu toe. Hij zegt zo’n 200 reacties per email te hebben ontvangen, tot zijn verbazing zelfs vanuit het buitenland. Op de site is te zien dat 876 mensen de Mediawijzer hebben ingevuld. Concrete business heeft de campagne nog niet opgeleverd. Nouwens: ‘Maar de campagne loopt ook nog maar een week.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie