DM van metaal

Bij mobiel bankieren wordt de mogelijkheid om het saldo op te vragen het meest gebruikt. Dit blijkt uit de gegevens van Telfort, dat samen met de Postbank in de zomer van 2001 aan 500.000 Postbankklanten mobiele telefoons beschikbaar stelde waarmee klanten mobiel konden bankieren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Inmiddels hebben 470.000 Postbankklanten twee miljoen keer via hun mobiele telefoon het saldo geraadpleegd. Daarnaast zijn er 100.000 overboekingen gedaan en is door vijf procent van de klanten gebruik gemaakt van de mogelijkheid om beurskoersen op te vragen. De kwaliteit van de mobiele telecomdiensten van Telfort wordt met een gemiddeld rapportcijfer van 7.2 gewaardeerd.

Telfort concludeert uit de gegevens dat mobiel bankieren een dienst met veel potentie is. Deze stelling wordt ondersteund door het rapport â

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie