Overslaan en naar de inhoud gaan

“Grand Pilsener” de smaakvolle beleving op metrostation

Hertog Jan lanceert Grand Pilsener in Amsterdamse metro met de targeting tool 'Metro Arrival' van CS Digital Media.
CS Digital Media

CS Digital Media is een Digital Out of Home media-exploitant gericht op “people on the move” in het OV en langs de weg. Dat doet ze door Programmatic mediatechnologie van Myadbooker toe te passen in samenwerking met zusterbedrijf CS Advanced Technology. Door zich te richten op ontwikkeling van een real time netwerk, wordt de effectiviteit van een campagne verbeterd. Hiermee willen ze een belangrijke bijdrage leveren in het positioneren van DOOH als een volwassen en onmisbaar medium binnen het spectrum van de verschillende mediatypes.

CS Digital Media

Voor de introductie van het bier heeft Hertog Jan gekozen voor een medium met een raakvlak. Wachttijd voor de metro is net als voor het productieproces van dit nieuwe bier een onmisbaar gegeven. Het nieuwe bier van Hertog Jan, genaamd Grand Pilsener, heeft als geheim ingrediënt "Tijd". Door het bier langer dan gebruikelijk te laten lageren, heeft het een rijke en volmondige smaak gekregen. 

In deze samenwerking met CS Digital Media en Publicis Groupe Media, heeft Hertog Jan gebruik gemaakt van de mogelijkheden van Metro Arrival op station Weesperplein. De uiting "Grand Pilsener" werd gedurende de week continu vertoond. Bij de aankomst van een metrovoertuig wijzigde de creative van Hertog Jan via een interactieve aankomsttrigger.

Wanneer de metro het station binnen reed, werd er een creatie zichtbaar, die toont dat het langere brouwproces voor een rijkere smaak zorgt. Hierdoor werd het geluksmoment bij de aankomst van de metro gekoppeld aan het drinken van de Hertog Jan Grand Pilsener. Dit is het wachten waard!

Over CS Digital Media

CS Digital Media is een Digital Out of Home media-exploitant gericht op “people on the move” in het OV en langs de weg. Dat doet ze door Programmatic mediatechnologie van Myadbooker toe te passen in samenwerking met zusterbedrijf CS Advanced Technology. Door zich te richten op ontwikkeling van een real time netwerk, wordt de effectiviteit van een campagne verbeterd. Hiermee willen ze een belangrijke bijdrage leveren in het positioneren van DOOH als een volwassen en onmisbaar medium binnen het spectrum van de verschillende mediatypes. 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

CS Digital Media

CS Digital Media is een Digital Out of Home media-exploitant gericht op “people on the move” in het OV en langs de weg. Dat doet ze door Programmatic mediatechnologie van Myadbooker toe te passen in samenwerking met zusterbedrijf CS Advanced Technology. Door zich te richten op ontwikkeling van een real time netwerk, wordt de effectiviteit van een campagne verbeterd. Hiermee willen ze een belangrijke bijdrage leveren in het positioneren van DOOH als een volwassen en onmisbaar medium binnen het spectrum van de verschillende mediatypes.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in