Overslaan en naar de inhoud gaan

Henk Boersen van Linden & Barbosa naar Glasnost

Henk Boersen start per 1 januari bij Glasnost. Boersen (1977) is afkomstig van pr-bureau Linden&Barbosa en adviseerde daar klanten als KPN,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Henk Boersen over zijn overstap naar : ‘ Glasnost is een ambitieus en vernieuwend marketingcommunicatie en pr-bureau met een frisse kijk op het vak in de nieuwe economie. De intentie is om partner te worden en samen te bouwen aan een bureau waar marketeers niet omheen kunnen als zij zichtbaarheid voor hun merk willen in deze nieuwe economie.’

‘Henk stond bovenaan onze wishlist’, zegt Wouter Glaser, founder van Glasnost. ‘We zijn in anderhalf jaar hard gegroeid tot een bureau dat A-merken ondersteunt met een combinatie van traditionele en vernieuwende communicatie. Henk&;s klantgerichte aanpak is branchebreed bekend en zijn ervaring komt van pas in het jonge team. Met de komst van Boersen combineren we strategie met de nieuwe economie.’

Glasnost werkt ondermeer voor Rabobank, Jägermeister, Activision en Veilig Verkeer Nederland. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in