Jurywisselingen Cannes

Diederik Breijer, CEO van UM, Eric Ytsma, strategy director bij Kingsday en Remco Marinus, creative director bij Lemz, nemen zitting in de jury van Cannes Lions 2012.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op voordracht van de Vea, heeft Cannes Lions International Diederik Breijer gevraagd voor de Mediajury. Breijer neemt de juryplek van André Roof van De Media Maatschap, die zich heeft afgemeld, over.

Ook Marq Strooy, die in eerste instantie werd aangekondigd als jurylid voor de categorie Direct, heeft zich teruggetrokken. Hij wordt vervangen door Eric Ytsma, een specialist op het vakgebied, volgens Cees Wijnnobel, directeur van de Vea.

Daarnaast heeft ook Richard Gorodecky van Amsterdam Worldwide afgezegd voor de Cannes jury. Hij was vanuit Nederland afgevaardigd voor de categorie Promo & Activation. Zijn honneurs worden waargenomen door Remco Marinus, creative director bij Lemz.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie