Overslaan en naar de inhoud gaan

Linden & Barbosa aan de slag voor Kieskeurig.nl

Ze gaan via owned, earned en paid media verhalen verspreiden
Miniatuurvoorbeeld

Het merk volgt een nieuwe strategie, die zich laat omschrijven als ‘terug naar de basis’: de grootste online vergelijker van consumentenelektronica (‘alles met een stekker’).

Linden & Barbosa heeft de strategie vertaald naar communicatie en PR. Samen met Kieskeurig.nl zijn nieuwswaardige verhaallijnen gemaakt, gebaseerd op trends en relevante data waarover Kieskeurig.nl beschikt.

De gecreëerde content zal via owned, earned en paid media worden verspreid.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in