Marketingdirecteur ING start ‘The Cool House’

Marketingdirecteur Diederick van Thiel (41), start per 1 januari 2010 samen met commercieel directeur Alex Rosali Waleson (48), het bedrijf The Cool House of Financial Media.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Dat bedrijf heeft tot doel om de consument een 100% onafhankelijk advies te geven voor zijn financiële keuzes. ING meldt in een persbericht dat Van Thiel bij ING vertrekt ‘om de markt voor financiële producten voor consumenten open te breken’. ‘The Cool House’ zou tot doel hebben om de consument een 100 pct onafhankelijk advies te geven voor zijn financiële keuzes. Het persbericht: ‘The Cool House of Financial Media bindt de strijd aan met de intransparantie en complexiteit van de financiële dienstverlening. Hiertoe zal het bedrijf (social) media initiatieven ontplooien. Voor de zomer van 2010 zal The Cool House of Financial Media de eerste onafhankelijke financiële zoekmachine ter wereld lanceren.’

Volgens ING kampt Nederland met een groot gebrek aan financiële kennis. Onderzoeksbureau Clear concludeerde onlangs dat dat er in Nederland behoefte is aan financiële zekerheid, betrouwbare informatie en onafhankelijk advies. De media-initiatieven van The Cool house of Financial Media springen in op die behoefte. Diederik van Thiel zegt in het persbericht dat de zoekmachine de ervaring van gewone mensen combineert met eigen onderzoek en visies van deskundigen. Van Thiel: ‘We staan volledig aan de kant van de consument en laten ons niet leiden door provisiestructuren. The Cool House is de enige partij die oprechte en volledige transparantie informatie en advies geeft.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie