Viral van de week: Patatje om je hartje op te warmen en een mutsie voor die koude harses

Social media bureau Dorst & Lesser kiest de viral van de week. Impactvolle, scroll-stopping content, die de doelgroep in het hart raakt.

Geen zin in een bakkie pleur of een kapsalon, of heb je een echo in de koelkast? Dan haal je een Brammetje bij Bram Ladage! Iedereen uit Rotterdam en omgeving kent deze patatzaak en heeft hier zeker wel eens verse patat gegeten. De legendarische patatbakker begon in 1967 met een patatkraam op de ‘mart’ van 010 en is inmiddels uitgegroeid tot een franchiseformule met 30+ filialen in Rotterdam en omstreken.

Om de koude wintermaanden door te komen is er door Bram Ladage een ludieke actie bedacht waarbij je de komende weken een hoofddeksel met de teksten: ‘Takke Kou’ en ‘Tebbie nou op? krijgt bij het kopen van een “Brammetje” en een flesje cola. Want zonder muts de winter door, dat is toch geen porum?!

In de video zien we een dialoog in een Rotterdams accent tussen de cabaretier Richard Groenendaal en de Tiktok-sensatie Tante Toof. Met uitspraken als ”er schijt geen meeuw op m’n kop deze dagen”, “er wil nog geen teckel tegen m’n been aan zeiken” of “doe maar een grote, want ik heb het metabolisme van een paard” kan iedereen weer gewoon écht genieten van een ouderwetse viral. Ja toch, niettan?

Klik hier om de video te bekijken. 

Dorst & Lesser, gespecialiseerd in de creatie van social media strategieën en content, kiest wekelijks de viral van de week.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie