Overslaan en naar de inhoud gaan

Schiphol neemt reizigers op de hak en stijgt online naar een nieuw level

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
tbs header

Als je op vakantie gaat naar een verre bestemming en daar met het vliegtuig naartoe racet, begint het feest eigenlijk al op de luchthaven. Je kunt daar uitgebreid shoppen, lekker eten en hebt meer dan genoeg mogelijkheden om mensen te kijken.

Dat laatste blijkt ook een hobby van Schiphol zelf te zijn. In video's op social media gebruikt de luchthaven alle informatie die ze over reizigers heeft om hen lekker op de hak te nemen
.

Schiphol arriveert op komische wijze op de tijdlijnen van reizigers.


Kijkers denken even dat ze ze zien vliegen.

bs


Mocht je ooit het gevoel hebben dat je Schiphol te slim af bent, dan hebben we slecht nieuws voor je.


Waarom weglopen voor je verantwoordelijkheden als je ook weg kan vliegen?


De favoriete bestemming van deze passagier is in elk geval niet lastig te raden.

tbs2


Als je een reis wil maken, moet je wel even op tijd vrij nemen. Of gewoon niet.


Eén ding is zeker: als je dit flikt, vlieg je er binnen no time uit.

tbs


En daar kwam KLM nét iets te laat achter.

tbs


Schiphol heeft er dankzij deze komische video's in ieder geval een hoop nieuwe sollicitanten bij.

tbs

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in