Targetspot opent in Amsterdam, benoemt Geert Hoogeveen als directeur

Specialist in digitale audioreclame breidt uit naar Nederland.

Adformatie

TargetSpot, onderdeel van de Radionomy Group, is het grootste netwerk voor digitale audioreclame in de VS.  Het bedrijf is gespecialiseerd in de gerichte plaatsing van audioreclame, rekening houdend met onder andere demografische en geografische criteria en luistervoorkeuren. Buiten de VS en Canada is het bedrijf al actief in onder andere België en Spanje en vanaf nu dus ook in Nederland.

Als directeur van de Amsterdam vestiging is Geert Hoogeveen aangetrokken. Hoogeveen gaf zeven jaar leiding aan GroupM in Nederland en werkte daarvoor onder andere voor Microsoft en RTL. Lasttelijk was hij directeur bij Glomex, een project van ProSiebenSat1 met als doel een onafhankelijk videonetwerk in de markt te zetten. Dit initiatief strandde in mei dit jaar.

Zijn eerste opdracht bij Targetspot is de vorming van een lokaal salesteam.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie