Seedtag zet ambities intern kracht bij met toevoegingen aan management team

Seedtag, de leider in Contextual A.I. in Europa en Latam heeft haar management team uitgebreid met drie nieuwe leden.

v.l.n.r Kirk, Capdevila & Alaminos

Emilia Kirk, aangesteld als seedtag's Global Head of Growth, heeft meer dan 15 jaar ervaring in digital media, zowel in contextual- als native advertising. Met professionele ervaring in het combineren van sales, business development en productinnovatie, zal zij verantwoordelijk zijn voor het opschalen van de business naar nieuwe hoogtes.

Voordat Emilia bij seedtag werkte, was ze CRO bij Avid, het eerste native Demand Side Platform (DSP) in de UK. Dit succes leidde tot een overname door Dentsu, waar ze zowel in Londen als in New York werkte en het bedrijf op de Amerikaanse markt lanceerde. Emilia: "Ik ben erg enthousiast om bij seedtag aan de slag te gaan op een cruciaal moment in het ontwikkelingstraject van het bedrijf. Met onze contextuele oplossingen, ondersteund door best in class creatives, hebben we wereldwijd toonaangevende merken ondersteund. We zullen hen blijven assisteren in het leveren van persoonlijke connecties met hun consumenten, door op te treden als hun contextuele partner".

Naast Kirk, heeft seedtag Jordi Capdevila aangesteld als Head of Marketing, die uitgebreide ervaring meebrengt als een marketing en technologie leider. Met een achtergrond gericht op B2B-technologie, zal Capdevila helpen bij het ontwerpen en implementeren van Marketing & Digital Strategy in een aantal regio's, waaronder EMEA en LATAM.

Capdevila zal helpen om seedtag's marketing strategie naar een geheel nieuw niveau te tillen met behulp van de meest innovatieve technologische tools. In zijn eigen woorden zei Jordi: "seedtag bevindt zich in een spannend groeimoment dat het maximale aan marketing nodig heeft om haar mogelijkheden beter te communiceren, klanten beter te betrekken en zichzelf binnen de industrie te positioneren als de wereldwijd toonaangevende speler op het gebied van contextual advertising in een privacy-first  wereld".

Tot slot heeft seedtag María José Alaminos verwelkomd als Head of People, verantwoordelijk voor het ontwikkelen en creëren van nieuw beleid om talent aan te trekken en te behouden en de bedrijfscultuur te stimuleren. Alaminos heeft meer dan 19 jaar ervaring in Human Resources. In haar beginjaren werkte zij als consultant, daarna als cultuurcoach en talentmanager bij Paradigma Digital, als Human Resources Director. 

"Mijn belangrijkste doel is het realiseren van betrokkenheid van iedereen in het bedrijf bij het definiëren en implementeren van de nieuwe seedtag talent map, één die betrokkenheid, creativiteit en passie vereist. De nieuwe realiteit vereist nieuwe relaties met de mensen binnen de organisatie, daarom is mijn beleid om uitdagingen aan te gaan om op alle mogelijke manieren samen te werken en elk idee te overwegen dat ons toelaat om de maximale ervaring van welzijn te vervullen voor de leden van dit winnende team en voor de partners van dit project", verklaart Alaminos.

Albert Nieto, Co-CEO van seedtag geeft toelichting op de nieuwe aankondigingen: "Ik ben verheugd Emilia, Jordi en María José te verwelkomen in het seedtag team. Wanneer een bedrijf groeit is het van cruciaal belang om een top managementlaag te hebben om ervoor te zorgen dat we beide op een gestructureerde manier groeien en geen kansen missen. Deze nieuwe aanwervingen samen met interne promoties van mensen die al bijna vanaf het begin bij ons zijn, creëert de perfecte mix voor seedtag's management team."

Versterking team BeNeLux

Het BeNeLux team, gevestigd in Amsterdam, groeit met hen mee. Met de komst van Paul Paree als manager Business Development & Publishers zet seedtag stappen om haar netwerk van Publishers in de regio te laten groeien. Verder zijn Sophie Verrilli als Client Development Executive en Wilmar Warmerdam als Client Development Manager het sales team komen versterken om de groei van het bedrijf te consolideren.

Tot slot

Door contextueel advertenties aan te bieden via haar eigen contextuele AI technologie gebaseerd op Machine Learning algoritmes, biedt seedtag adverteerders een effectief alternatief voor het gebruik van cookies door gebruikers te targeten op basis van hun real-time interesses.

Na zeven  jaar ontwikkeling van contextual AI is seedtag in staat om verder te gaan dan slechts contextual targeting, en heeft contextual data planning tools en real-time inzichten toegevoegd aan haar aanbod.  Bovendien pioniert seedtag met nieuwe technologieën, zoals contextual lookalike, dat specifieker kan targeten en tot betere campagne resultaten kan leiden dan met traditionele contextual- of audience targeting.


Meer weten? Neem contact met seedtag op via netherlands@seedtag.com.

Plaats als eerste een reactie