Young & Connected en Blink gaan samenwerken op advertentiemarkt

Eén loket voor kindertitels.

Uitgeverij Young & Connected, onderdeel van Sijthoff Media, is sinds 1 december verantwoordelijk voor de commerciële exploitatie van Bobo, Okki, Wild van Freek & National Geographic Junior. Hiermee wordt Young & Connected de grootste media-exploitant op het gebied van kindermedia van Nederland. 

Naast Bobo, Okki, Wild van Freek en National Geographic Junior is Blink ontwikkelaar van leermethodieken voor zowel het basis- als voortgezet onderwijs van Nederland. Young & Connected is uitgever van Kidsweek, Kidsweek in de Klas en Samsam.

Door de samenwerking tussen Young & Connected en Blink ontstaat er één loket voor adverteerders die kinderen, ouders en leerkrachten willen bereiken. Samen met de eigen titels van Young & Connected, Kidsweek en Samsam, worden op deze manier maandelijks 469.000 kinderen bereikt.
 
Adverteerders kunnen bij Young & Connected onder meer terecht voor on- en offline media-inzet, het op maat laten maken van lesmateriaal, distributie naar scholen, contentcreatie en activatiecampagnes. 

Joris van Roemburg, commercieel directeur Young & Connected: 'De samenwerking met Blink voelt als de juiste match. Kwalitatief en kwantitatief staan de titels op een hoog niveau en is het dna van Blink en Young & Connected zeer vergelijkbaar.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie