Audi gebruikt stomme film om te benadrukken hoe stil elektrische auto’s zijn

Campagne wordt via print uitgerold.

In een nieuwe campagne komt automerk Audi met printuitingen die het uiterlijk hebben van de vroegere stomme films. In de printcampagne wordt namelijk de sfeer van een stomme film gebruikt inclusief verschillende bijpassende begeleidende teksten. Deze benadrukken vooral hoe stil een nieuwe Audi is.

Audi wil met deze campagne de stille technologie, genaamd e-tron, uitlichten. Deze technologie is elektrisch en vooral heel erg stil. Met de uiting ‘The future will be silent too’ wil het automerk benadrukken dat de nieuwste technologie moet zorgen voor onder meer minder uitstoot en een geluidloos autoritje.

Credits
Bureau: DDB, Spain
Executive Creative Director: Jaume Badia
General Creative Director: José María Roca de Viñals
Creative Director: Guille Ramirez Art Director: Fran Arguijo
Copywriter: Carlos Weil
Producer: Ana Ortiz
Account Director: Paqui González
Account Manager: Vero Martín, Rosa Ortega
Illustraties: Wild Pony Studio

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie