Digital media agency Wannahaves stelt Danny Cortenraede aan als directeur en partner

Mede-aandeelhouders van het bureau zijn Gregory van der Wiel, Demy de Zeeuw en Eljero Elia.

De drie voetballende ondernemers zijn tevens investeerder in het grootste voetbalplatform op Instagram 433 (26+ miljoen volgers) en het snelgroeiende lifestylemerk BALR. Wannahaves is hier aan toegevoegd als digital media agency, gespecialiseerd in (social) content creatie, influencer marketing en social media management.

 

Cortenraede werkte hiervoor bij onder andere voor Tele2, Vodafone en Sony en heeft tevens de nodige ervaring met het opschalen van start-ups. Bij Wannahaves staat de nieuwe managing directeur voor de taak om de torenhoge ambities van de oprichters waar te maken. Wannahaves wil op korte termijn uitgroeien tot wereldspeler op het gebied van social content creatie en influencer marketing.

 

Het Wannahaves-team heeft de eerste stappen naar het realiseren van deze amibitie inmiddels gezet. Zo zijn er samenwerkingen opgezet met onder andere Nike, Samsung, Gassan Diamonds en Hilton. 'Dit is een mooi begin,' vertelt Cortenraede, 'maar we zijn alweer volop bezig met nieuwe samenwerkingen in New York en Londen. De potentie van Wannahaves is oneindig.' 

Grote vraag social content
De nieuwe directeur signaleert een sterk groeiende vraag naar social content bij merken. 'Wannahaves is helemaal ingericht om in deze behoefte te voorzien. Kijk naar de campagne die we met Nike hebben opgezet. Alle content hebben we puur ontwikkeld voor social media en verspreid op Instagram-kanalen als 433. Wij leveren de strategie, de content én de kanalen, zodat alles naadloos op elkaar aansluit.'



 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie