Lexence komt ter zake

Mensch ontwikkelt nieuwe corporate positionering en visual brand identity.

Na een bureauoriëntatie in de zomer van 2021 heeft Lexence advocaten en notarissen creative agency Mensch ingeschakeld voor het aanscherpen van de corporate positionering, het ontwerpen van een nieuwe visual brand identity en het ontwikkelen van een employer branding campagne. Lexence, opgericht in 1992 en gevestigd aan de Zuidas, is een top 15 kantoor, telt ruim 95 advocaten en notarissen een heeft specifieke expertise op 10 rechtsgebieden. 

Vandaag 1 februari bestaat Lexence 30 jaar en wordt het resultaat en de positionering, die ook 30 jaar geleden al kenmerkend was, gevierd tijdens een groot intern digitaal evenement. 

Joep Janssen (marketing manager Lexence): ‘Wij zijn als Lexence persoonlijk en to the point. Juist dit specifieke karakter van ons merk stellen we nu opnieuw centraal.’

Jack de Graaff (managing partner Mensch): 'In de conclusie van de brand movie komt alles samen: Lexence .Ter zake. Lexence  staat voor de nieuwe zakelijkheid en onderscheidt zich hiermee, ook op de arbeidsmarkt.’

Lexence logo

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.