'Foutje' van Lidl op Facebook lokt veel vragen en reacties uit

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.

Lidl

Social media managers van bedrijven zijn ook maar mensen. Soms maak je net even even een planningsfoutje, waardoor het verkeerde bericht op hun kanalen belandt. Het gebeurde bijvoorbeeld McDonald’s eind vorig jaar. Nu lijkt Lidl hetzelfde te zijn gebeurd… of toch niet?

Advertentie
advertisement

1. Lidl postte op zondag iets opvallends op hun Facebookpagina.

Lidl
Lidl

2. Oeps…

Lidl
Lidl

3. Suzanne ziet meteen wat hier misgaat.

Lidl
Lidl

4. Dit dus.

Lidl
Lidl

5. Denice vindt het eigenlijk wel slim.

Lidl
Lidl

6. Lidl houdt zich aan Judiths advies.

Lidl
Lidl

7. Gelukkig heeft Baz nog alle vertrouwen in Lidl.

Lidl
Lidl

8. Tot een definitieve versie komen is soms nog best een opgave.

Lidl
Lidl

9. Net als het bedenken van een goede begeleidende tekst.

Lidl
Lidl

10. Grieanne waagt een dappere poging.

Lidl
Lidl

11. Maar dan komt de aap uit de mouw…

Lidl
Lidl

12. Niet te geloven…

Lidl
Lidl

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Frank Sars. 

Advertentie