Met Expeditie Robinson ook in 2022 het hele jaar door impact

Voor merken die hun doelgroep geen moment willen missen, dit is hét moment!

Expeditie Robinson is een ongeëvenaard succes; met 21 seizoenen is Expeditie Robinson het langstlopende realityprogramma op de Nederlandse televisie. En waar de kijker nu nog volop in seizoen 2021 zit, zijn de voorbereidingen voor seizoen 2022 nú al in volle gang. Ook in dit nieuwe seizoen strijden de deelnemers tijdens spectaculaire en zenuwslopende proeven om de felbegeerde Robinson titel. Survival of the fittest! En dat primetime met gemiddeld 1,5 miljoen kijkers per aflevering. De spanning van de eilandraden is te voelen in alle huiskamers van Nederland.

Expeditie Robinson is hét survivalprogramma waarin bikkelhard wordt gestreden; tegen elkaar én tegen de elementen. Een sterk merk dat iedereen kent en dat tot ieders verbeelding spreekt: de loodzware proeven, de eilandraad, het winnaarseiland en het napraten tijdens eilandpraat. En er is meer: Expeditie Robinson beperkt zich niet tot de reguliere uitzendingen. Expeditie Robinson gaat door, ook na de laatste uitzending! Haar actieve en trouwe fanbase én de enorme social following maken Expeditie Robinson een merk met impact, het hele jaar door. De voorbereidingen voor het nieuwe seizoen Expeditie Robinson zijn gestart en nú is de kans om je te verbinden aan dit sterke merk.

Daag ons dan uit met je briefing

En wij gaan aan de slag om jouw merk op een spectaculaire wijze aan Expeditie Robinson te verbinden! Mail jouw briefing naar briefing@adalliance.nl en we nemen contact met je op!


 

Plaats als eerste een reactie