SuperRebel.com never felt so HAPPY before

SuperRebel.com ontwikkelt identiteit nieuwe Italiaanse fastfood formule van Happy Italy

Superrebel.com x Happy Italy
SuperRebel.com

Happy Italy To Go is de eerste Italiaanse fastfood formule ter wereld.

Dit is nieuws waar iedereen heel blij van gaat worden. Happy Italy To Go is het nieuwste concept van Happy Italy. Eind oktober opent de eerste To Go vestiging haar deuren aan de Korte Lijnbaan in Rotterdam. Daarna zullen er spoedig meer worden geopend. Happy Italy To Go is de eerste Italiaanse fastfood formule ter wereld. Bij Happy Italy To Go kan je afhalen en lekker zitten. Naast de bekende Happy Italy gerechten vind je er heel veel nieuwe gerechten op het menu. Het concept is in alle opzichten wereldnieuws. De formule is jong, modern en de eerste Italiaanse take-away ter wereld.

SuperRebel.com kreeg de opdracht voor het ontwikkelen van een nieuwe identiteit. We hebben niet alleen het nieuwe logo ontwikkeld, maar ook de nieuwe campagne en de disposables. Het branding proces was een geïntegreerd proces, waarbij we gebruik maakten van combinaties in bedrijfsstrategie, positionering, e-commerce en brand design. We werkten samen met het team van Happy Italy, maar ook externe partijen zoals Cooper Seykens, Forza Digital. Het begon met het ontwikkelen van Happy Italy's nieuwe positionering. Het resultaat is de tagline 'Everything to make you HAPPY, welke wordt gebruikt voor zowel de Happy Italy restaurants als de nieuwe Happy Italy To Go formule. Intern en extern. Hierin zit het DNA van het bedrijf. Het design is opvallend, speels, toegankelijk en flexibel. Een van de kenmerken is dat het woordje HAPPY een belangrijke rol heeft gekregen in alle communicatie. De nieuwe identiteit is terug te herkennen in alle uitingen van het merk. Variërend van pizzadozen to vrachtwagens en van koffiebekers tot het interieur. En een volledig nieuwe website. Later volgt de nieuwe app waarin de nieuwe visuele stijl ook duidelijk zichtbaar zal zijn. Bij de ontwikkeling hiervan is SuperRebel.com ook betrokken als een van de partijen om de nieuwe identiteit te bewaken. 

Over Happy Italy:

Everything to make you HAPPY. 

Every good idea starts with a problem. Our challenge was simple. We were looking for good and affordable italian food and a nice hangout where we could have fun with our kids. It did not exist. This is why we started the fast italian. By producing our own pasta, pizzas and sauces we're able to provide higher quality, better service and a nicer atmosphere. This is why we beat the dominant players in the fastfood industry. Happy Italy has only one aim. We are here to make people happy by serving the best possible Italian food at a reasonable price and with the very best service. It's all in our name. 

Happy Italy has over 1500 employees, 15 restaurants and a turnover of > 40 mio. Happy Italy was founded in 2010 by horeca catering industry entrepreneur Daniel de Blok. Besides the restaurants Happy Italy just launched a take away formula under the name Happy Italy to go. Happy Italy has the intention to grow to 100 restaurants in The Netherlands and plans an international roll-out. For more information visit: www.happyitaly.nl.

Wil je de hele case lezen en al het werk zien? Ga dan naar www.superrebel.com

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.